. 1.Прізвище,
імя, по батькові – Занкович Надія Мирославівна
2.
2.
3. Місце роботи – Долинський науково академічний ліцей "Інтелект".
4. Посада
– вчитель математики.
5. Педагогічний
стаж роботи – 13 років.
6. Кваліфікаційна
категорія – перша кваліфікаційна категорія.
7. Звання
– старший вчитель.
8. Педагогічне
кредо – «Кожен учитель повинен знати, що будь-яка винайдена
методика є лише сходинкою, на котрій треба зупинятися для того, аби йти далі». .
9. В
практику своєї діяльності я запроваджую такі технології:
1) технології
групової роботи;
2) ігрові
технології;
3) технології
критичного мислення;
4) технології
проблемного навчання;
5) коп’ютерні технології;
6) тестові технології;
7) проектні
технології.
Інноваційні
технології реалізовуються за допомогою таких форм інтерактивних методів:
1)
мозковий штурм;
2)
мікрофон;
3)
карусель;
4)
асоціації;
5)
дебати;
6)
рольова гра;
7)
коло ідей;
8)
дискусія;
9)
незакінчене речення.
10. Опис
власного особистого і педагогічного портрету
Я, Занкович Надія
Мирославівна, вчитель математики. На педагогічній ниві працюю 10 років. Любов до
школи і математики прищепили мені мої
класні керівники і вчителі: Сподар В. С., Бакаляр Н.І., Штеньович Л.В, Данилів А.Ф. Пройшло багато років, а їх прекрасне слово відчуваю і зараз. Потім було навчання в
Дрогобицькому державному педагогічному університет ім. І.Франка. З 2006 року
розпочався мій трудовий педагогічний шлях в Долинській ЗОШ №7, а з вересня 2015 року по сумісництву в Долинському
природничо-математичному
ліцеї.
Одружена
з люблячим, чуйним, турботливим чоловіком, хорошим батьком, вчителем за професією
і покликанням – Занковичом М.М. І це також допомагає нам у спільній справі,
оскільки ми допомагаємо один одному, підтримуємо один одного, спільно йдемо до
мети. Найбільшим здобутком нашої сім’ї є
народження і виховання двох чудових синочків.
Я вважаю, що вчитель завжди учень, бо щодня відкриває для
себе щось нове. Змінюється
світ, змінюються підходи до викладання,
та незмінним залишається основне призначення вчителя – навчити людину бути Людиною.
Розумію, що сучасні діти – це діти, які живуть в інформаційному,
технологічно розвиненому світі. Тому треба йти в ногу з часом і змінами,
володіти інноваційними технологіями та ефективно їх застосовувати. А проблемою над якою я працюю є «Використання інформаційно-комунікаційних
технологій на уроках математики». Але щоб завоювати довіру і повагу в учнів,
потрібно не тільки використовувати всі надбання техніки, але й мати гарні
моральні якості, бути оптимістом, глибоко вірити у дітей і любити їх. Тому я
намагаюсь бути толерантною, чуйною, цікавою співрозмовницею, люблячим вчителем
для своїх учнів.
Немає коментарів:
Дописати коментар