Про мене

.   1.Прізвище, імя, по батькові – Занкович Надія Мирославівна
2.    

3.     Місце роботи – Долинський науково академічний ліцей "Інтелект".
4.     Посада – вчитель математики.
5.     Педагогічний стаж роботи – 13 років.
6.     Кваліфікаційна категорія – перша кваліфікаційна категорія.
7.     Звання – старший вчитель.
8.     Педагогічне кредо – «Кожен учитель повинен знати, що будь-яка винайдена методика є лише сходинкою, на котрій треба зупинятися для того, аби йти далі». .
9.     В практику своєї діяльності я запроваджую такі технології:
1)    технології групової роботи;
2)    ігрові технології;
3)      технології критичного мислення;
4)      технології проблемного навчання;
5)      копютерні технології;
6)       тестові технології;
7)      проектні технології.
Інноваційні технології реалізовуються за допомогою таких форм інтерактивних методів:
1)           мозковий штурм;
2)           мікрофон;
3)           карусель;
4)           асоціації;
5)           дебати;
6)           рольова гра;
7)           коло ідей;
8)           дискусія;
9)           незакінчене речення.
10.       Опис власного особистого і педагогічного  портрету

Я, Занкович Надія Мирославівна, вчитель математики. На педагогічній ниві працюю 10 років. Любов до школи  і математики прищепили мені мої класні керівники і вчителі: Сподар В. С., Бакаляр Н.І., Штеньович Л.В, Данилів А.Ф. Пройшло багато років, а їх прекрасне слово відчуваю і зараз. Потім було навчання в Дрогобицькому державному педагогічному університет ім. І.Франка. З 2006 року розпочався мій трудовий педагогічний шлях в Долинській ЗОШ №7, а з вересня 2015 року по сумісництву в Долинському природничо-математичному ліцеї.

Одружена з люблячим, чуйним, турботливим чоловіком, хорошим батьком, вчителем за професією і покликанням – Занковичом М.М. І це також допомагає нам у спільній справі, оскільки ми допомагаємо один одному, підтримуємо один одного, спільно йдемо до мети. Найбільшим здобутком нашої сім’ї  є народження і виховання двох чудових синочків.

Я вважаю, що вчитель завжди учень, бо щодня відкриває для себе щось нове. Змінюється світ, змінюються підходи до викладання,  та незмінним залишається основне призначення вчителя –  навчити людину бути  Людиною.

Розумію, що сучасні діти – це діти, які живуть в інформаційному, технологічно розвиненому світі. Тому треба йти в ногу з часом і змінами, володіти інноваційними технологіями та ефективно їх застосовувати.  А проблемою над якою  я працюю є «Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках математики». Але щоб завоювати довіру і повагу в учнів, потрібно не тільки використовувати всі надбання техніки, але й мати гарні моральні якості, бути оптимістом, глибоко вірити у дітей і любити їх. Тому я намагаюсь бути толерантною, чуйною, цікавою співрозмовницею, люблячим вчителем для своїх учнів.



Немає коментарів:

Дописати коментар